House

0 items

Mail ons

mail

0

Veelgestelde vragen


Hoe snel wordt er geleverd?
Wij proberen de leveringen zo snel mogelijk te verzenden, nadat de betaling bij ons binnen is. Ons streven is een bestelling en betaling die voor 12:00 uur binnen is dezelfde dag te verzenden. Normaal gesproken wordt de bestelling dan de volgende dag bezorgd.

71052-postnl-voorheen-tnt-postWord ik op de hoogte gehouden van de bestelling?
De leveringen vinden plaats met Postnl en DHL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Mocht er niemand aanwezig zijn dan wordt de bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden. Indien er dan niemand aanwezig is, kunt u de volgende dag uw bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Tip: U kunt uw bestelling ook op uw werk laten afleveren, dan weet u zeker dat u het snel ontvangt. Voer dan bij uw gegevens op “afwijkend bezorgadres”, hier vult u de juiste gegevens in.

PostNL & DHL bezorgt op onderstaande tijden:
– Maandag:    Overdag
– Dinsdag t/m vrijdag:    9:00 – 21:30
– Zaterdag    9:00 – 17:00
-Tijdens feestdagen kunnen de levertijden afwijken.

Gratis verzending.
Besteld u boven de 40,- euro dan zijn de verzendkosten gratis (alleen binnen Nederland)

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
Dat kan! Voer bij uw gegevens een afwijkend bezorgadres op en hier vult u de juiste gegevens in.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van uw betaalwijze een betalingsbevestiging. Zodra uw bestelling is betaald wordt uw bestelling ingepakt en verstuurd en ontvangt u een e-mail.

Hoe plaats ik de bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de knop “Bestellen” te klikken. Klik vervolgens op “Verder winkelen” om het assortiment verder te bekijken of op “Uw gegevens” om te gaan betalen. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw contact gegevens in en doorloop de stappen van betaling.

Wat gebeurt er als een artikel wordt geannuleerd?
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft, niet meer op voorraad is (een backorder) of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel aan u gecrediteerd.

betalings mogelijk heden dominokinderkledingWelke betaalmogelijkheden heeft DominoKinderkleding.nl?
Kinderkleding kopen en betalen is veilig en gaat snel bij DominoKinderkleding.nl.
Het betaalproces is geautomatiseerd.
Wij bieden de meest gangbare betaalmogelijkheden aan:
•    iDeal
•    Creditcard via Paypal
•    Vooruitbetaling
•    PayPal
Bij vooruitbetaling aan DominoKinderkleding.nl kun je onderstaande gegevens gebruiken:

KvK: 59654740
ING Rekeningnr: 6331773
IBAN: NL28INGB0006331773
BIC: INGBNL2A

Hoe betaal ik met creditcard?
Met creditcard betaald u via PayPal; u kunt ook met uw Credit Card betalen als u geen PayPal-account heeft. Dit is een veilige manier van betalen.

Ik wil iets retourneren, wat moet ik doen?
Neem contact op met dominokinderkleding@gmail.com en wij vertellen wat u moet doen om te kunnen retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De verantwoordelijkheid en de kosten van het retour zenden komen voor uw rekening, tenzij anders is overeengekomen (in geval van gebreken bijvoorbeeld). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert, zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 6,75 in rekening te brengen.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen.
Houdt u bij het retour zenden met onderstaande rekening:
Helaas kunt u bepaalde producten uit hygiënische of praktische overwegingen niet retour sturen. De volgende artikelen kunt u niet retour zenden:
–       Ondergoed
–       Onderbroeken
–       Hemden
–       T-shirts
–       Sokken
–       Vermaakte kleding
–       Maatkleding
Retouren worden alleen in behandeling genomen als de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd. Tevens moeten alle kaartjes nog aan de producten zitten. Wij kunnen uw retour niet in behandeling nemen zonder ordernummer.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
In onze algemene voorwaarden staat dat we uw retour maximaal 30 dagen in behandeling mogen houden. In de praktijk proberen we alles natuurlijk veel sneller af te handelen. We streven ernaar uw geld binnen 3 werkdagen terug te betalen.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Dit is helaas niet mogelijk.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen Mail naar: dominokinderkleding@gmail.com Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen!

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. Mail naar dominokinderkleding@gmail.com

Zien de kleuren er in werkelijkheid hetzelfde uit?
De reële kleur kan soms een beetje afwijken, maar groen blijft groen. Soms kan het ook aan je scherminstellingen liggen dat de kleur wat afwijkt.

Kortingcode
Wanneer je een kortingcode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een kader voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Onze kortingcodes zijn ook te vinden op de site van BespaarDeals.nl

Er is een product niet meer op voorraad en je wil het graag bestellen.
Stuur ons een mail, bericht via Facebook of via het contactformulier op onze site. Vaak kunnen we het product bijbestellen.

De Algemene Voorwaarden

Heeft u nog andere vragen, onze klantenservice is u graag van dienst. Mail naar DominoKinderkleding@gmail.com

Leave a comment

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *